معرفی سایتهای دانلود رایگان کتاب علمی خارجی

دانلود رایگان کتاب های علمی

همه افرادی که در حوزه های علمی فعالیت می کنند به کتاب های علمی نیاز دارند. برای نوشتن مقالات دانشجویی، برای تحقیق و پژوهش در حوزه های علمی متفاوت و … کتاب های علمی خارجی کمک بزرگی هستند. اما کتاب های علمی بسیار گران و در اغلب مواقع غیرقابل دسترس هستند. ما در این مقاله به شما ۱۶ سایتی را معرفی می کنیم که دانلود رایگان کتاب های علمی در آنها آسانتر است. از طریق این سایت ها شما به منبع گسترده ای برای دانلود رایگان کتاب های علمی دسترسی پیدا می‌کنید.

دانلود رایگان کتاب های علمی
دانلود کتابهای پی دی اف

دانلود رایگان کتاب های خارجی از سایت های خارجی  

سایت های انگلیسی زبانی وجود دارند که دانلود رایگان کتاب های خارجی را برای ما ممکن می کنند، اما همه این سایت ها رایگان نیستند، برخی کتاب ها را رایگان ارائه می دهند، برخی نیاز به ثبتنام و عضو شدن دارند و برخی در هنگام ثبت نام مبلغی به عنوان حق اشتراک دریافت می کنند.

 

  1. وبسایت لیبجن

این سایت یک سایت روسی است که بیش از ۳میلیون کتاب دارد و دانلود رایگان کتاب های علمی را برای همه از تمام نقاط جهان ممکن میکند. وقتی وارد سایت می شوید چند دسته بندی را مشاهده میکنید که از طریق آنها میتوانید راحتتر به کتاب های مورد نظر خود دست یابید.

به هر حال در بسیاری از موارد شما نیاز به ترجمه تخصصی کتابهای خارجی دارید و تیم حرفه ای فوناتیم با سابقه ترجمه صدها کتاب قطعا در کنار شما خواهد بود!!

 

  1. سایت تکست بوک نووا

این سایت دارای سه دسته کتاب است که یکی از آنها کتاب های آکادمیک میباشد. شما میتوانید با وارد کردن عنوان، نام نویسنده یا کلمه کلیدی به مقاله یا کتاب علمی مدنظر خود دسترسی پیدا کنید.

 

  1. دانلود رایگان کتاب های علمی از وبسایت بوک

این سایت یکی دیگر از سایت هایی است که دانلود رایگان کتاب های علمی را برای شما میسر میکند. شما در این سایت میتوانید روزی ۵ کتاب دانلود کنید ولی اگر به کتاب های بیشتری احتیاج دارید میتوانید به صورت رایگان در آن ثبتنام کنید و از این طریق روزانه ۱۰ کتاب رایگان علمی دانلود کنید. همچنین با پرداخت مبلغی مشخص میتوانید به امکان دانلود رایگان کتاب های علمی به صورت نامحدود دست یابید. کلیه کتاب های این سایت به صورت pdf ، epub ، mobi و یا html قابل دانلود هستند.

 

  1. دانلود از booksc

این سایت یک منبع فوق العاده برای دانلود رایگان کتاب های علمی است. بیش از ۳ونیم میلیون کتاب علمی و بیش از ۷۴ میلیون مقاله علمی در این سایت قابل دانلود هستند.

 

  1. دانلود رایگان کتاب های علمی از سایت اروپانا

این سایت یک گنجینه از تعداد زیادی از آثار هنری، موسیقی، فیلم، کتاب ها و مقالات از کشورهای اروپایی و به تمام زبان های رسمی کشورهای اتحادیه اروپا قابل دسترسی است. بیش از ۳۰۰۰ موسسه از کشورهای اتحادیه اروپا حامی این سایت هستند.

 

  1. فری بوک اسپات

این سایت یک سایت اسپانیایی با چندین زبان پرکاربرد است. در این سایت امکان دانلود رایگان کتاب های خارجی با موتور جستوجو بر اساس نام نویسنده و عنوان وجود دارد. علاوه بر این این سایت دارای یک بخش شامل جدیدترین کتاب هاست که با مراجعه به آن میتوانید با کتاب های جدید دنیا اشنا شوید و آنها را دانلود کنید.

 

  1. ایبوک ۳۰۰۰

این سایت دارای دسته بندی های بسیار متنوعی از جمله هنری، معماری، مجلات، زندگی نامه ها، دایره المعارف ها، سیاسی، تاریخ، جامعه شناسی و … است. کتاب های محبوب نیز در قسمتی از سایت مشخص شده اند.

دانلود رایگان کتاب های خارجی

 

  1. دانلود رایگان کتاب های علمی در سایت گوتنبرگ

سایت گوتنبرگ یک سایت شامل کتاب هایی قدیمی است که زمان حق انتشار آنها منقضی شده است. دسترسی به آن بدون محدودیت و دانلود کتاب از آن هم به صورت پی دی اف و هم به صورت مطالعه انلاین ممکن است. مخصوصا اگر به دنبال کتاب های ادبیات عالی جهان هستید این سایت یک سایت با دسترسی آسان و نامحدود است.

 

  1. فری تک بوک

از طریق این سایت میتوانید به کتاب های مهندسی، علوم کامپیوتر و برنامه نویسی و همچنین کتاب های درسی و متن سخنرانی ها دسترسی پیدا کنید.

 

  1. وبگاه بائن

این سایت یک کتابخانه رایگان با دسترسی به چندین قالب از یک کتاب است. میتوانید کتاب مورد نظر خود را در آن جستوجو کرده و آن را دانلود کنید. بعد از مدتی استفاده از این سایت ممکن از از شما تنها یک نام و ایمیل بخواهد. از طریق این سایت دانلود رایگان کتاب های خارجی به صورت نامحدود برای شما ممکن میشود.

 

  1. وبگاه نوفری

در این سایت علاوه بر این که میتوانید به صورت نامحدود به دانلود رایگان کتاب های علمی دسترسی پیدا کنید، امکان اشتراک گذاری کتاب های خود را برای استفاده دیگران نیز دارید. بدین صورت همه میتوانند به صورت مشترک از کتبخانه های یکدیگر استفاده کنند.

 

  1. آنلاین پروگرمینگ بوک

این سایت تعداد زیادی کتاب الکترونیکی و رایگان را در حوزه های علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر، توسعه اپلیکیشن موبایل، شبکه، پایگاه های داده، فناوری اطلاعات، برنامه نویسی، طراحی وب، هوش مصنوعی، گرافیک و … ارائه میدهد. کتاب های موجود در این سایت شامل کتاب ها و مقالاتی هستند که خود نویستندگان به صورت قانونی در وبسایت هایشان به اشتراک گذاشته اند.

 

  1. دانلود کتابهای انگلیسی از بوک یاردز

این سایت یک سایت بسیار ساده است که در ان میتوانید کتاب های الکترونیکی را بر اساس نام نویسنده و یا دسته بندی جستوجو و دانلود کنید و همچنین لینک ها یا کتاب های در دسترس خود را نیز در انبه اشتراک بگذارید. علاوه بر آن در آن میتوانید به برخی لینک های آموزشی دسترسی پیدا کنید.

 

  1. دانلود رایگان کتاب از درگاه آنلاین بوکس

این سایت نیز یک سایت برای دانلود رایگان کتاب های علمی است. موتور جستوجوی این سایت کتاب ها را بر اساس عناوین، موضاعات، نام نویسنده، شماره سریال و … ارائه میکند.

 

 

  1. دانلود رایگان کتاب های خارجی از بوکس پیکس

نسخه رایگان این سایت شامل کتاب ها و مجلات جدید است که شما میتوانید به صورت رایگان و بسیار آسان انها را دانلود کنید. نسخه رایگان سایت دارای محدودیت روزانه در تعداد دانلود های شماست.

 

سایت ایرانی برای دانلود رایگان کتاب های علمی ایرانی و خارجی

آخرین سایتی که میخواهیم به شما معرفی کنیم سایت کتابکو است که کتاب های ایرانی و خارجی را ارئه میدهد. اغلب کتاب های کتابکو رایگان هستند. این سایت شامل کتاب های ادبی، علمی، مهندسی و … به زبان های مختلف و از جمله فارسی است. از دیگر امکانات کتابکو دانلود مقالات ISI و نیز سفارش ترجمه مقالات میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان