کلاس آنلاین زبان فارسی برای خارجی ها

بهترین زمان برای یادگیری هرگونه مهارت و هنری، دوران کودکیست که زمینه‌ی ذهنی فرد پویا و تشنه یادگیری است. و از همان دوران کودکی با قواعد و دستور زبان فارسی آشنا می‌شوند و طوری که از پایه و دوران کودکی قواعد و قوانین زبان جدید را می‌آموزند. و این باعث جلوگیری از خطا و اشتباه های زیاد برای صحبت کردن می‌شوند. پس اگر مهاجرت کرده‌‌اید و صاحب فرزند شده‌اید، بهتر است از همان دوران کودکی به فکر کلاس آنلاین زبان فارسی فرزندتان باشید.

برنامه ریزی‌های دقیق و حرفه‌ای وبسایت آموزش زبان خارجی فوناتیم متناسب با سطح کودکان همیشه با سطح کودکان بروزرسانی می‌شوند. این شیوه یادگیری برای کودکان شیرین و اساسی می شود. ما با استفاده از آهنگ‌ها و کارتون و فیلم‌ها یا نمایش‌های عروسکی و بازی‌ها نظر کودکان. را به یادگیری جلب کرده و اینگونه ‌آموزش با سرگرمی اتفاق می‌افتد.

آموزش زبان فارسی

یادگیری زبان فارسی و بزرگسالان

باوری میان ماست که یادگیری و بدست اوردن مهارتی جدید در سنین بالا سخت و دشوار است. شایان به ذکر است این باور بسیار غلط و بی اساس است که باعث شده ما به یادگیری زبان دلخواه خود نپردازیم و حسرت یادگیری مهارت جدید و حتی یادگیری زبان مورد علاقه‌مان داشته باشند. اما، این باور غلط دیگر از بین رفته و بسیاری از افراد برای یادگیری زبان و مهارتی در سنین بالا نیز تلاش کرده و نتیجه ای مطلوب را دریافت کرده اند. ما براین باوریم. در هر زمانی که شروع به یادگیر زبان کنید، با استفاده از روش های متنوع آموزشی برای هر سنی به شما زبان مورد علاقه تان را آموزش خواهیم داد.

پیشنهاد مطالعه: آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و بزرگسالان

 

کلاس آنلاین زبان فارسی برای خارجی ها در فوناتیم

  • دوره start یا پایه: آموزش حروف الفبا _ اصول و قوانین پایه _ مفاهیم اولیه ساخت کلمه _ ساختارهای ابتدایی.جمله سازی _ جمله ها شامل فعالیت‌های روزمره و ساده _ آشنایی با بن فعل فارسی و ریشه های مختلف _ آشنایی.با زمان ماضی و مضارع.
  • دوره elementary یا مقدمانی: تکمیل مفاهیم پایه زبان فارسی _ آموزش استفاده از زبان فارسی در شرایط گوناگون و متداول _ ساخت جملات. مختلف و طرز بیان _ طریقه ساخت جملات پرسشی، خبری و… _ نحوه‌ی ساخت جملات پرسشی و پاسخ به آنها _ اموزش ساخت اسم های.ترکیبی و صفات _ آشنایی با جملات اخبار، التزامی و صرف فعل ها.
  • کلاس آنلاین زبان فارسی برای دوره  pre_intermediate یا پیش میانی: درک زبان فارسی _ آموزش فهم بهتر متون ادبی مدرن _ اموزش لغات در سطح های.تخصصی _ آشنایی با اصول اولیه تمام زمان های مختلف _ آموزش استفاده از سوالات برای کسب اطلاعات و دلایل انجام کار _ فهم داستان های کوتاه _ استفاده. از صفات برای تشریح و بیان علاقه مندی ها _ صحبت درباره اتفاقات گذشته.
  • دوره intermediate یا میانی: دوره تکمیلی برای ورود به سطح پیشرفته _ آشنایی با جنبه های مختلف قواعد جملات شرطی _ آموزش. استفاده از اصطلاحلات، کنایه ها و استعاره های زبان فارسی و ضرب المثل های روتین و روزمره _ آشنایی یا شعر و ادب. فارسی _ آشنایی با نوشته های رسمی و غیررسمی.
  • کلاس آنلاین زبان فارسی برای دوره upper_ intermediate یا فوق میانی:  تکمیل قواعد و دستور زبان فارسی _ تسلط قابل قبول در مهارت های گفتاری و شنیداری و خواندن و نوشتن. _ آموزش واژگان و اصطلاحات در سطح تخصصی تر _ بررسی شعر و متون فارسی _ آشنایی. با آثار ادبی و قدیمی.
  • دوره advanced یا پیشرفته: تسلط زبان اموزان فارسی بر چهار مهارت اصلی؛ گفتاری و شنیداری. و خواندن و نوشتن_ صحبت درباره ی موضوعات مختلف _ دوره آموزشی مکالمه. محور و کاربردی.
آموزش زبان فارسی برای خارجی ها
آموزش زبان فارسی برای خارجی ها

دوره تربیت مدرس زبان فارسی

برای تدریس زبان فارسی علاوه بر آشنایی با زبان فارسی و قواعد آن باید از مهارت‌های تدریس این زبان بهره مند باشید. تا بتوانید دانش خود را به زبان آموزان زبان فارسی انتقال داده و بهترین روش را برای کلاس آنلاین زبان فارسی انتخاب کنید. آموزشگاه فوناتیم دوره های تخصصی تربیت مدرس زبان فارسی برای آمادگی تدریس در کلاس آنلاین زبان فارسی با استفاده از متدهای روز دنیا در زمینه آموزش زبان برگزار می‌کند.

این دوره ها براساس مهارت های مورد نیاز به صورت. کاربردی و سنجش مهارت های تدریس شما در زمینه های مختلف آموزشی برگزار خواهد شد. در این دوره ها شما با روش تدریس، ساختار زبان فارسی، صرف افعال زبان فارسی، اصول. و روش های آموزش مهارت های زبانی در کلاس آنلاین زبان فارسی یعنی خواندن، شنیدن، صحبت کردن و نوشتن. و همچنین آزمون سازی و دیگر موارد آشنا خواهید شد.

 

برگزاری کلاس آنلاین زبان فارسی در دوره‌های تخصصی

  • دوره‌ی تخصصی برای.مهندسین
  • برای تجارت و بازرگانی
  • برای ادبیات تخصصی  وزبان فارسی
  • برای پزشکی و زمینه های علمی
  • کلاس آنلاین زبان فارسی برای موسیقی ایرانی
  • برای توریست ها، جهانگردی. و گردشگری

 

برای ثبت نام کلاس زبان فارسی اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان