معرفی ۶ کتاب فوق العاده برای یادگیری زبان آلمانی

کتاب آلمانی

تصور کنید که در یک تابستان در خیابانهای مونیخ قدم میزنید،. در یک رستوران محلی توقف می کنید و یا شاید از موزه ای بازدید می کنید. آیا خوب نیست که در طول ماجراجویی خود کمی آلمانی صحبت کنید؟ بهترین روش برای یادگیری استفاده از کتاب آموزش زبان آلمانی در سفر است که می تواند کلید حل مشکلات شما باشد،. زیرا حمل آن در طول سفر آسان است. در این مقاله ما ابتدا به شما می آموریم که چگونه یک کتاب مناسب را انتخاب کنید. و در آخر شش پیشنهاد فوق‌العاده را معرفی می‌کنیم. که با استفاده از آن به راحتی زبان آلمانی را یاد گرفته و به آسانی صحبت کنید.

 

روش انتخاب بهترین کتاب آموزش زبان آلمانی

سطح: گام اول با ارزیابی درونی دانش زبان آموززبان آلمانی شروع می شود. آیا شما یک زبان آموز مبتدی، متوسط و یا پیشرفته هستید؟ برخی از کتاب های آموزش زبان آلمانی برای همه این گروه ها مناسب است ولی بعضی از کتاب ها مناسب گروه خاصی است که باید در انتخاب آن دقت کرد.

سن: در انتخاب کتاب باید به سن خود نیز توجه کنید. برخی از کتب با تصاویر کارتونی و روش های یادگیری ساده تر و فقط برای کودکان طراحی شده اند. از طرف دیگر نحوه یادگیری یک دختر نوجوان با یک مرد ۶۰ ساله متفاوت است.

هدف: همچنین باید فهرستی تهیه کنید از اهدافی را که می خواهید با یادگیری زبان آلمانی با کتاب به دست آورید. مثلاً آیا فقط برای سفر دو هفته ای خود به برلین نیاز به یادگیری با کتاب آموزش زبان آلمانی دارید یا برای تحصیل و صحبت کردن؟ این اهداف را بنویسید تا آنها را با کتاب های مناسب مرتبط کنید. در ادامه این مقاله می‌خواهیم ۶ تا از فوق العاده ترین کتاب های آموزش زبان آلمانی را  که به شما در یادگیری این زبان کمک میکند معرفی کنیم.

 

۱:The Everything Learning German Book: speak, write and understand basic German in no time

این کتاب آموزش زبان آلمانی، کتاب فوق العاده ای برای زبان آموزانی هست که میخواهند از پایه شروع کنند. مزیت برجسته این کتاب سی دی گنجانده شده برای بهبود تلفظ و گوش دادن به نحوه استفاده از افراد بومی، از زبان آلمانی است. این کتاب آموزش زبان آلمانی دارای تمرین های آسان درک مطلب و مکالمات است. این کتاب شباهت های بین زبان انگلیسی و آلمانی را توضیح می دهد تا یادگیری را برای شما آسان تر کند.

 

۲- کتاب آموزش زبان آلمانی Living German

اگر می خواهید در آلمانی زندگی کنید و خود را با فرهنگ و اتفاقات روز آلمان وفق دهید، اینجاست که کتاب آموزش زبان آلمانی وارد می شود. این کتاب از رویکردی سنتی با مبانی دستوری مهارتهای ترجمه ، از واژگان کاربردی استفاده می کند. مزیت اصلی این کتاب این است که دیالوگ های واقعی را ارائه می کند که شما را در موقعیت های واقعی و شناخته شده آلمان قرار می‌دهد.

 

۳:German Made Simple: learn to speak and understand German quickly and easily

اگر زبان را به صورت خودآموز یاد میگیرید، پیشنهاد ما کتاب آموزش زبان آلمانی German made simple است. این کتاب فوق العاده و پرطرفدار شامل تمرین های مختلف خواندن می شود تا بتوانید مهارت ترجمه خود را تقویت کنید، راهنمای تلفظی دارد، که برای بیان درست کلمات ارائه شده است. همچنین عبارات رایج برای مسافر و همچنین تمرینات عالی برای مرور دانسته های شما است و همچنین کتاب پاسخنامه نیز دارد.

 

۴: Hammers German Grammar and usage

این کتاب چیزی است که همه شما زبان آموزان پیشرفته آلمانی منتظر آن بوده اید، در واقع این کتاب آموزش زبان آلمانی نگاه عمیقی به گرامر آلمانی دارد، تا زبان آموزان  متوسط و پیشرفته را به چالش بکشد. مثال های دستور زبان، از آلمانی معاصر گرفته شده اند. اگر قصد دارید به زبان آلمانی بنویسید، این کتاب به شما کمک می‌کند زیرا اصطلاحات املایی و همچنین  فعلی را که در طول زبان به معنای متفاوتی تبدیل شده اند را پوشش میدهد. این کتاب آموزش زبان آلمانی دارای مطالبی واضح با توضیحات شفاف است تا بتوانید موقعیت‌ها و مواردی را در ذهن خود به تصویر بکشید، بنابراین شما می اموزید که چه زمانی از کلمات خاص در فرم های رسمی و غیررسمی استفاده کنید.

 

۵- کتاب آموزش زبان آلمانی Living Language German

اگر به دنبال یک کتاب فوق العاده و همه‌جانبه هستید بهترین گزینه Living language Garman است. زیرا راهنمای آسانی برای همه زبان آموزان از مبتدی تا حرفه ایست. این کتاب جامعی است که در آن می توانید فقط با چند لغت  شروع کنید و به یک سخنران ماهر تبدیل شوید. این مجموعه آموزش زبان آلمانی دارای ۳ کتاب، نه سی دی صوتی و یک دوره آموزشی آنلاین بسته بندی شده است. این کتاب به علم زبان شناسی، تکنیک های اثبات شده می‌پردازد و دارای بیش از ۶۰ سال تجربه است.

 

۶:Learn German with stories

آموزش زبان آلمانی با داستان

خواندن طولانی مدت یک سری دستور زبان ها و راهنمایی های زبانی تکراری می شود،. پس چرا به چند داستان کوتاه نپردازیم که به زبان آلمانی نوشته شده اند؟ این کتاب برای مبتدیان نوشته شده است و شامل ده داستان کوتاه برای بهبود تعامل و ایجاد انگیزه در افراد است. در این کتاب شما با دنبال کردن شخصیت های جذاب درباره کشور آلمان و مردم آن اطلاعات کسب میکنید. و در این کتاب شما یک فهرست مطالب با فهرست بندی زیبا دارید.

 

نتیجه

در نتیجه یادگیری زبان آلمانی نیاز به تمرین و پشتکار دارد. شما گزینه های  بی پایانی برای یادگیری زبان المانی دارید. از کتابهای صوتی آلمانی گرفته، تا دوره های آنلاین. اما هیچ چیز بهتر از یک کتاب آموزش زبان آلمانی برای یادگیری مناسب نیست،. که نه تنها می توانید آنها را با قیمت ارزان پیدا کنید،. بلکه بسیاری از کتاب‌های آلمانی را که در بالا به آنها اشاره کردیم را می‌توانید در قالب الکترونیکی تهیه کنید. با این حال یادگیری را ادامه دهید و این کتاب های فوق العاده را در برنامه اموزشی خود در  قرار دهید. کتاب ها راه های فوق العاده ای را برای سرگرمی و یادگیری زبان آلمانی ارائه میدهند. با این حال اگر به دنبال یادگیری از طریق کلاس هستید به شما پکیج تصویری آموزش زبان آلمانی را پیشنهاد می دهم!

 

2 دیدگاه در معرفی ۶ کتاب فوق العاده برای یادگیری زبان آلمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان